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Source des données : BnF Archives et manuscrits
F. 1-96v : Evangelium secundum Johannem (éd. Biblia sacra [1975], p. 1658-1697) : f. 1-2v : Prologue (Stegmüller, Rep.bibl. n° 624 ; BLCGO, t. 4, p. 223) : « Johannes evangelista, unus ex discipulis Domini …-… magisterii doctrina servetur » ; f. 3-96v : [Joh. 1,1-21,25] : « In principio erat verbum …-… eos qui scribendi sunt libros. Explicit » ; f. 1-3 : glossa marginalis : f. 1b (l. 1-32), 1va (l. 1-9), 1vc (l. 1-11) : (BLCGO, t. 4, p. 223) : « Omnibus divine scripture paginis …-… virginem virgini conmendavit » ; f. 1va (l. 10-11) : (BLCGO, t. 4, p. 223) : « vel solis his scilicet verbis ‘verbum caro factam est » (glose éditée entre les lignes) ; f. 1va (l. 13-16) : (BLCGO, t. 4, p. 223) : « ‘quod erat ipse’, sciliecet invitatus de vino… a se invitato » (glose éditée entre les lignes) ; f. 1va (l. 19-32), 2a (l. 1-29) : (BLCGO, t. 4, p. 223b) : « Vinum alium est nuptiale, aliud spirituale… homine constituuntur » ; f. 1vb (l. 22-30) : [glose non éditée] : « [Ut legenti demonstraret] A temptationibus Christi que fuerunt per baptismum ejus usquequo Johannes fuit in Canne et hoc fuit per omnium et per partem anni in kalendis madii fuit missus in carcerem » ; f. 2b (l. 11-16) : (BLCGO, t. 4, p. 223b) : « Johannes interpretatur gratia dei… intimare » ; f. 2b (l. 18-32), 2va (l. 1-32), 2vb (l. 15-32), 2vc (l. 15-24) : (BLCGO, t. 4, p. 223b-224a) : « Contra eos qui temporalem Christi …-… non possit nosci a parvulis » ; f. 3c (l. 1-5) : (BLCGO, t. 4, p. 223b) : « ‘In prinicipio’ idest in patre qui est principium sine principio… existendi » (glose édité entre les lignes) ; f. 3c (l. 6-11) : (BLCGO, t. 4, p. 224a) : « Alii euvangeliste describunt… cum patre » ; f. 3a (l. 1-16) : (BLCGO, t. 4, p. 224a) : « ‘Sum verbum’ duplicem habet significationem… ponitur erat » ; f. 3a (l. 17-21) : (BLCGO, t. 4, p. 223) : « Quater ponitur ‘erat’ substantivum verbum ut intelligas omnia tempora prevenisse coeternum patri verbum » ; f. 3c (l. 12-23) : (BLCGO, t. 4, p. 224a) : « ‘Et verbum’. Alii dicunt inter homines subito… auctor malorum » ; f. 3a (l. 22-26) : (BLCGO, t. 4, p. 224a) : « Verbum non ploratum (pro prolatum) sed semper… vel de se » (glose éditée entre les lignes) ; f. 3a (l. 27-28) : (BLCGO, t. 4, p. 224a) : « « Aug. Non est creatura per quem omnis creatura facta est » ; f. 3a (l. 29-32) : (BLCGO, t. 4, p. 224a) : « Malum non est semper per ipsum… subsistunt » ; f. 3c (l. 25-28) : (BLCGO, t. 4, p. 224a) : « Ea que sunt per ipsum facta sunt… divinitatis » ; f. 3c (l. 29-32) –3va : (BLCGO, t. 4, p. 224a) : « Aug. Si audis mutabilem creaturam… voluit facere [f.3va]sed omnia… non potest » ; f. 1-3 : glossa interlinearis : [f. 1a] « ecce unum » ; « vel deo » ; « hic aliud » ; [f. 3] « vel in parte » ; « non in Maria incepit ut quidam volebant » ; « etsi alius in persona… negabant » ; « ne dicatur esse cum deo et non deus » ; « ipse filius erat deus » ; « ita erat unum cum patre… essentia » ; « omnis creatura… concordis partium » ; « nulla res subsistens sine ipso est facta » ; « in tempore » ; « in spiritualis factoris ratione semper vixit et vivit » ; « et hec vita idest sapientia dei » ; « non aliarum rerum ». f. 96v : glossa marginalis : f. 95va, 96c, 96va : (BLCGO, t. 4, p. 270b) : « ‘Quem diligebat’ idest tanto nomine hoc signo discernitur Johannes a ceteris …-… [f.96c] huic transferat altera [f. 96vc]contemplativa significatur … nubent neque nubentur etc. » ;f. 96vc (l. 3-9) : (BLCGO, t. 4, p. 270b) : « Hic aperte designat suam… vocabulo » ;f. 96vc (l. 12-21) : (BLCGO, t. 4, p. 270b) : « Aug. Non dicit spatio non posse capi… yperbolem ».
Ce manuscrit a fait partie des collections de la bibliothèque de l'abbaye de Fontenay. Au f. 96v, 2 ex-libris XIIIe-XIVe s. : « lib. sce marie de fonteneto » (f. 96v : le premier suit les derniers mots de la glose et précède l’ « explicit » ; le second légèrement au dessous, très effacé, de petit module). Sur ce même feuillet, ex-libris et cote XVe siècle « Liber Sancte Marie de Fonteneto. G. 8». Catalogues : B.12 ; C.38Il a ensuite appartenu à Colbert, avant d'entrer dans la bibltiothèque royale en 1732.
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